Bedrijvenbank open voor iedereen

Datum nieuwsfeit: 19-02-2001
Bron: 7x24
Meer uit deze bron

De Bedrijvenbank blijft streven naar steeds meer succesvolle fusie- en overnametransacties in het MKB.

Bedrijvenbank nu open voor iedereen

Vanaf heden kan iedere bezoeker/ondernemer die op zoek is naar een bedrijf kijken of er iets van zijn gading bij is.
Bezoekers krijgen nu direct op de homepage een button per branche te zien. Er zijn bedrijven te koop in 37 categorieën. Met 1 klik op de naam van de branche komt er een lijst met alle profielen uit die branche op beeld en vervolgens kan men van elk profiel de volledige tekst lezen, en ook de ingevulde selectiecriteria.

Elk profiel van een bedrijf dat te koop is, is met 2 klikken te lezen. We hebben daartoe alle aanwezige profielen ingedeeld in branches, en vanaf nu worden nieuwe profielen alleen nog geaccepteerd als zij zijn voorzien van de juiste branchekeuze. Met deze uitbreiding kan het aantal geslaagde transacties via de Bedrijvenbank verder stijgen.

Hans van Heertum

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
Deccaweg 38