Politieberichten Flevoland: district Zuid

Politiebericht Flevoland: District Zuid 19-02-2001 Dagelijkse Persberichten
Stafdienst Communicatie, Marieken Westerink, 06-53737697

Verkeerscontrole
ALMERE De politie heeft zondagavond op de Hogering een algemene verkeerscontrole uitgevoerd. In totaal werden 40 automobilisten gecontroleerd. Er werden 15 bekeuringen uitgeschreven voor onder meer rijden zonder rijbewijs, niet verzekerd, geen gordel en verlichting.

Aanhoudingen bedrijfsinbraak
ALMERE Zondagnacht zijn een 37-jarige man uit Diemen en een 30-jarige man uit Alkmaar aangehouden op verdenking van een bedrijfsinbraak aan de Louis Armstrongweg eerder die nacht. Politieagenten zagen op dezelfde weg het duo in een bestelwagen rijden. Ze hebben hen staande gehouden en zagen inbrekersmaterialen in de auto liggen. Het schoenprofiel van een van de mannen kwam overeen met een afdruk die in de buurt van het gedupeerde bedrijf gevonden was. Beiden zijn geboeid overgebracht naar het politiebureau en voor nader verhoor ingesloten.