WebMethods Enterprise leverancier IT-architectuur Casema

Datum nieuwsfeit: 19-02-2001

Casema baseert geïntegreerde IT-architectuur op webMethods Enterprise

Integratieplatform maakt snellere introductie nieuwe diensten mogelijk; implementatie pilotproject in zes weken gerealiseerd

Hilversum, 19 februari 2001 -- webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend aanbieder van business-to-business integratie (B2Bi)-oplossingen, maakt vandaag bekend dat kabelmaatschappij Casema webMethods Enterprise inzet als fundament van de complete IT-systeemarchitectuur van het bedrijf. Door de integratie van bestaande en nieuwe softwaretoepassingen kan Casema sneller nieuwe telecommunicatiediensten introduceren.

Casema opereert in de snel groeiende en aan deregulering onderhevige markt voor telecommunicatiediensten via de kabel. Om succesvol te blijven, moet het bedrijf daarom in staat zijn om snel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen