Lunchflits Euronext Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 19-02-2001
Euronext Amsterdam

19 Feb 2001 Lunchflits

De Amsterdamse indices zijn in de loop van de ochtend afgebrokkeld. De AEX-index daalde sterker dan de Amsterdam Midkap-index, en heeft om half één ruim een procent verloren. De Amsterdam Midkap-index beperkt het verlies tot een kleine half procent. De winstwaarschuwing waarmee het Canadese Nortel Networks donderdagavond de beurzen verraste heeft nog steeds zijn weerslag op de technologie- en telecomwaarden. Deze noteren allemaal lager. Verder wachten beleggers op bedrijfsresultaten en nieuwe economische cijfers uit de VS, die misschien enig houvast kunnen geven over de richting die de economie in zal slaan.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen