Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Headhunt campagne Clockwork overtreft verwachting

Datum nieuwsfeit: 19-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Headhunt campagne Clockwork overtreft verwachting

Viral marketing als recruitment instrument leidt tot snelle resultaten

Amsterdam, 19 februari 2001 - De innovatieve viral recruitment campagne van Clockwork overtreft alle verwachtingen. In de eerste vier dagen van de campagne was het aantal pageviews van de headhunt website in zijn totaliteit bijna 10.000. In de maand daaropvolgend was dat bijna 40.000. Dit resulteerde in 227 ontvangen gekwalificeerde CV's. Binnen één maand trad de eerste nieuwe medewerker in dienst. In totaal zijn er nu vijf nieuwe consultants aangenomen.

Vooral de werking van het virale deel van de campagne - ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie