Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Conferentie 'Call Centers & Internet 2001'

Datum nieuwsfeit: 20-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


Afzender: b.vdbrand@iirconferences.nl

Contactpersoon: Blanca van den Brand

Call Centers & Internet 2001

Datum: 20, 21 & 22 maart 2001

Een optimaal functionerend Call Center biedt een maximale servicegraad, ongekende efficiency en een ijzersterke concurrentiepositie. Veranderingen zijn nodig om een toekomstzekere, klantgerichte organisatie te worden en om überhaupt te overleven. De klant is aan zet en het is aan u ze tevreden te stellen!

Leer hoe u uw Call Center professioneel kunt inrichten en leer van de schat aan praktijkervaringen, doe nieuwe inzichten op en blijf op de hoogte van recente ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie