CDA: bestrijding economische criminaliteit ondermaats

Datum nieuwsfeit: 20-02-2001
Bron: CDA
CDA

Joop Wijn: bestrijding van financieel-economische criminaliteit kan èn moet beter

"De CDA-fractie ondersteunt het kabinet bij zijn streven financieel-economische criminaliteit adequaat aan te pakken. Tegelijkertijd roepen de Voortgangsrapportage van juni 2000 en het rapport van de Algemene Rekenkamer een dubbel beeld: enerzijds toont de regering haar inzet bij de bestrijding van financieel-economische criminaliteit - en die inzet wordt door mijn fractie volledig gedeeld -, anderzijds blijkt de praktijk van fraudebestrijding duidelijk hiaten te bevatten", aldus fractiewoordvoerder Joop Wijn tijdens het Algemeen Overleg over financieel-economisch criminaliteit.

"Als de Algemene Rekenkamer stelt dat het niet duidelijk is of ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen