Politieberichten Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 20-02-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 20-02-2001 Persbericht district Land van Cuijk

ILLEGALEN Bij een controle in een bedrijf in Overloon heeft de politie Land van Cuijk in samenwerking met de arbeidsinspectie dinsdagmorgen 9 werknemers aangetroffen die zich niet konden identificeren. Alle personen zijn overgebracht naar het bureau. Na onderzoek bleek dat deze werknemers via een uitzendbureau uit Eindhoven bij het betreffende bedrijf werkzaam waren. 3 vrouwen, afkomstig uit Polen, bleken uiteindelijk niet over de vereiste papieren te beschikken om in Nederland te mogen werken. Zij worden uit Nederland verwijderd.

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op de Koebaksestraat in Vianen is dinsdagmorgen rond 08.15 uur een 49 jarige inwoonster van Vianen gewond geraakt. Het slachtoffer reed in een invalidewagen over de Koebaksestraat en werd van achter aangereden door een 20 jarige automobiliste uit Vianen. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis in Nijmegen gebracht. Het invalidevoertuig liep zware schade op.

LAPTOP GESTOLEN

In een winkel in winkelcentrum de Maasburg in Cuijk is vrijdagmiddag een laptop gestolen. De winkelier werd door een klant aangesproken en aan de praat gehouden terwijl een tweede man kans zag de laptop van de toonbank weg te halen. Het slachtoffer is direct achter deze man aangelopen en sprak hem in het winkelcentrum aan. De man gaf aan niets bij zich te hebben. Omstanders vertelden de winkelier dat de betreffende man inmiddels iets had overgegeven aan een derde persoon. De politie is op zoek naar getuigen van dit voorval. Zij worden verzocht contact op te nemen met de politie Land van Cuijk, tel 0900-8844.