Jos Verstappen gaat fietsen produceren

Datum nieuwsfeit: 20-02-2001
Jos Verstappen

Jos Verstappen-fietsen
Jos Verstappen gaat exclusieve, zeer professionele fietsen produceren. De gelimiteerde fietsen, die verkrijgbaar zullen zijn als racefiets en als mountainbike, zijn van professionele topkwaliteit, zijn voorzien van de handtekening van Jos en zijn uitgevoerd met een speciaal Jos Verstappen airbrush design. Alle fietsen zijn genummerd, en alle uitvoeringen worden voorzien van oranje banden. Van zowel de racefiets als van de mountainbike zullen twee uitvoeringen verkrijgbaar zijn: een professionele en ultra lichtgewicht uitvoering. Alle modellen zijn van hoogwaardig aluminium.

Professionele uitvoering Ultra lichtgewicht uitvoering

Racefiets Prijs leden: fl. 2.395,--
Prijs niet-leden: ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen