Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Studie naar toekomst Europese internetbedrijven

Datum nieuwsfeit: 20-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PRICEWATERHOUSECOOPERS

De tijd van de nieuwe dotcom is aangebroken

PERSBERICHT

20 februari 2001

DE TIJD VAN DE NIEUWE DOTCOM
IS AANGEBROKEN

Dotcoms moeten beseffen dat ze geen unieke positie innemen. Internetbedrijven kunnen veel leren van de realiteit van gevestigde bedrijven. Willen ze overleven en succesvol zijn, dan moeten ze deze lessen snel leren. Dit alles staat in het rapport 'Na de goudkoorts - het dilemma voor internetbedrijven, een studie naar de toekomst van Europese internetbedrijven van PricewaterhouseCoopers. De Nederlandse Dotcoms scoren in het onderzoek op veel punten beter dan ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie