Menwedstrijd Beekbergen 2001 internationaal

Menwedstrijd Beekbergen 2001 internationaal

20/02/2001

Doesburg, 20 februari 2001
De VSWMN heeft van het bestuur van de Internationale Samengestelde Menwedstrijd Beekbergen de mededeling ontvangen, dat zij gezien de groei van hun evenement hebben besloten om in 2001 een CAI-A te organiseren voor de rubrieken twee-en vierspan paarden. De aanvraag voor de organisatie van een CAI-B voor de categorie vierspan pony's is in behandeling bij de FEI.
Deze beslissing heeft tot gevolg, dat de deelnemers in de rubrieken twee-en vierspan paarden in het bezit moeten zijn van FEI paspoorten en dat de menwedstrijd Beekbergen dus niet mee zal tellen voor de competitie voor de rubriek tweespan paarden en voor de puntentelling van de Cups 2001 voor de twee-en vierspan paarden. Het bestuur van de VSWMN onderzoekt momenteel de mogelijkheden voor een passend alternatief.