Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe publicatie van F&G Publishing: 'Help een Klant!

Datum nieuwsfeit: 20-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Nieuwe publicatie van F&G: 'Help een Klant!
Ontwerp en implementatie van klantencontactcenters'

Amersfoort, 20 februari 2001 - - Vandaag verschijnt het boek 'Help een Klant! Ontwerp en implementatie van klantencontactcenters'. Het boek is geschreven door Annemiek van Moorst en wordt uitgegeven door F&G Publishing. De publicatie is bedoeld voor iedereen die zijn klantencontacten wil managen. De auteur gaat er in haar boek vanuit dat het mogelijk is om klanten goedkoper en beter te bedienen "maar dan moet de organisatie wel op de schop en zijn klanten leren kennen." Total Relationship Management (TRM) vereist volgens Van Moorst veel creativiteit en de bereidheid om - vaak ingrijpende - veranderingen door te voeren.

Over de auteur
Annemiek van Moorst heeft als (interim)manager en als adviseur veel ervaring met alle facetten en implicaties van het ontwerpen, verbeteren en implementeren van multimediale klantencontactcenters en CRM. Zij is founding partner van het in 1994 opgerichte management consultancy bureau Tote-m business architects, dat zich gespecialiseerd heeft in het optimaliseren van klantrelaties via alle kanalen.

'Help een Klant! Ontwerp en implementatie van klantencontactcenters' verschijnt onder ISBN-nummer 90.75432.22.4. Het is verkrijgbaar bij de boekhandel, via F&G Publishing en kost 54 gulden.

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom Uitgevers en geeft (hand)boeken, vaktijdschriften, nieuwsbrieven en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en CRM) en ICT (documentmanagement en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels zijn: Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant, VIP vakblad voor documentmanagement en KM vakblad over kennismanagement. Enkele evenementen: Nationaal Call Center Congres, CustomerBase Jaarcongres, Congres over kennismanagement en de VIP Businessclub. Ten slotte heeft F&G Publishing naast haar eigen website, www.fngpubli.com, drie internetplatforms binnen specifieke vakgebieden: www.callcenterplaza.com , www.viponline.nl en www.business-consultant.nl.
Voor redactionele informatie: PB0301 Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com) of web: www.influx-pr.com.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie