Akzo Nobel verwerft autoreparatielakkenactiviteiten van MAC

Datum nieuwsfeit: 21-02-2001
Bron: Akzo Nobel
Akzo Nobel

Akzo Nobel verwerft autoreparatielakkenactiviteiten van MAC Specialty Coatings in de Verenigde Staten

Arnhem, 21 februari 2001 Akzo Nobel heeft de autoreparatielakkenactiviteiten van MAC Specialty Coatings in de Verenigde Staten overgenomen. De transactie omvat mede de U-Tech-producten voor bedrijfswagens, vrachtauto's en bussen, waarvoor Akzo Nobel sinds maart 1999 al de alleenvertegenwoordiging bezat. Beide partijen maken geen financiële details bekend.

"Deze acquisitie versterkt Akzo Nobels positie voor autoreparatielakken in de Verenigde Staten", aldus Rudy van der Meer, lid van de Raad van Bestuur van AkzoNobel verantwoordelijk voor Coatings. "We zijn er trots op nu het gehele scala ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen