VVR-leden veilen radioapparatuur voor etherveiling

Datum nieuwsfeit: 21-02-2001

VVR organiseert eigen Veiling: opbrengst bestemd voor de etherveiling!

Wanhopige VVR-leden veilen radioapparatuur voor 2e kamer om geld te verzamelen voor de etherveiling.

Op woensdagmiddag 21 februari tussen 12.00 en 13.30 veilen de gezamenlijke radiostations van de VVR alle studioapparatuur die niet strikt en absoluut noodzakelijk is om de uitzendingen voort te zetten. Op Het Plein in Den Haag, recht voor de ingang van de 2e Kamer zal een podium worden opgesteld waar de veilingmeester, Toon Tabben, bij opbod de apparatuur zal verkopen. De opbrengst is bestemd voor het verkrijgen van een etherfrequentie voor deze stations.

Om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen