Karen Sundermann nieuwe Manager Lotus Professional Services

Datum nieuwsfeit: 21-02-2001
Lotus Nederland benoemt Karen Sundermann tot Manager Lotus Professional Services

Diemen, 21 februari 2001 - drs. Karen Sundermann MBA/MBI (37) is benoemd tot Manager Lotus Professional Services van Lotus Nederland. Sundermann is in deze functie verantwoordelijk voor de Lotus-dienstverlening op het gebied van consulting, education en support. In haar nieuwe functie maakt Karen Sundermann deel uit van het managementteam.

Sundermann brengt twaalf jaar werkervaring in de IT-branche met zich mee. Voordat zij bij Lotus in dienst trad, was zij onder meer werkzaam bij Roccade Finance als Business Team Manager en bij Exact Software in de internationale functie van Distributor Manager.

Over Lotus
Lotus Development Corporation is wereldwijd marktleider in softwareoplossingen voor messaging, collaboration en knowlegde management. Lotus richt zich met haar oplossingen op de kleine tot multinationale ondernemingen. Centraal in de oplossingen van Lotus staat het uitgangspunt dat Internettechnologie mensen op een wereldwijde schaal laat samenwerken. Lotus levert zowel de client- en server-, als de platformproducten voor (real-time) samenwerking, berichtenverkeer en applicatieontwikkeling. Daarnaast biedt Lotus een uitgebreid pakket van kantoor- en productivity-applicaties, compleet met Internetfunctionaliteit. Ondernemingen die kiezen voor Lotus-oplossingen, kunnen rekenen op professionele consultancy en dienstverlening van de Lotus Professional Services-organisatie en van de Lotus Business Partners.

Lotus is opgericht in 1982 en is sinds 1995 onderdeel van IBM. Het bedrijf heeft circa 8.500 medewerkers en brengt zijn producten wereldwijd via de meer dan 20.000 Business Partners in meer dan 80 landen op de markt.

Algemeen telefoonnummer Lotus: 020 - 31 41 123.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties