Compaq start internetveiling in samenwerking met Ricardo.nl

Datum nieuwsfeit: 21-02-2001

* Amsterdam, 20 februari 2001
COMPAQ START INTERNETVEILING IN SAMENWERKING MET RICARDO.NL Compaq business partners veilen producten online Compaq Computer B.V. start in samenwerking met ricardo.nl een online veiling waar Compaq business partners hun restvoorraad, demonstratieapparatuur of oudere modellen kunnen aanbieden. De veilingsite is zowel via de website van Compaq: www.compaq.nl als de site van ricardo: www.ricardo.nl te benaderen.

Amsterdam, 20 februari 2001

Compaq business partners plaatsen de producten die zij via de veiling willen verkopen op de site. Alle gebruikers van ricardo.nl kunnen vervolgens hierop bieden. .De keuze van Compaq voor ricardo.nl als platform voor haar veilingsite, toont aan dat Compaq de vooraanstaande positie van ricardo.nl erkend,. zegt Michiel van der Meer, Managing Director van ricardo.nl.

De veiling sluit aan op de "Everything to the Internet" visie van het bedrijf. .Compaq-gebruikers krijgen via deze site de mogelijkheid om tegen aantrekkelijke voorwaarden Compaq producten aan te schaffen, terwijl onze business partners de beschikking krijgen over een extra afzetkanaal., aldus Ronald Knoop, Marketing Directeur Compaq Computer B.V..

Ricardo.nl is toonaangevend op het gebied van consumentenveilingen in Nederland en is in januari van dit jaar door PC Magazine uitgeroepen tot beste veilingsite van Nederland. De Nederlandse veilingsite maakt deel uit van het internationale veilingconcern QXL ricardo plc., dat is genoteerd aan London Stock Exchange, DAX in Frankfurt en de Nasdaq in New York (LSE:QXL.L; NASDAQ:QXLC, FRANKFURT: QXL.F).

Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is een van .s werelds marktleiders op het gebied van Internet-infrastructuren en -toegang. Compaq ontwerpt, ontwikkelt, produceert en levert, al dan niet in samenwerking met haar partners, een breed scala aan end-to-end enterprise oplossingen, waaronder hardware, software, opslagsystemen en diensten. In meer dan 200 landen verkoopt Compaq haar producten en diensten, voornamelijk aan het bedrijfsleven, consumenten, de overheid en onderwijsinstellingen.

-EINDE BERICHT-

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Compaq Computer B.V.
Jeanette de Wilde