Vergunningen Wet Milieubeheer gemeente Leusden

Datum nieuwsfeit: 21-02-2001

wet milieubeheer

Burgemeester en wethouders van Leusden hebben op 7 december 2000 een aanvraag voor een revisievergunning krachtens de Wet milieubeheer ontvangen van G. en C. van Loenen voor het veranderen en daarna in werking hebben van een veehouderijbedrijf op het perceel Leusbroekerweg 3 te Leusden.

Burgemeester en wethouders van Leusden hebben op 14 november 2000 een aanvraag voor een revisievergunning krachtens de Wet milieubeheer ontvangen van P.W. Roozenboom voor het veranderen en daarna in werking hebben van de gehele inrichting voor het houden van pluimvee op het perceel Stoutenburgerlaan 6 te Stoutenburg.

Zij ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen