Presentatie Steve Jobs tijdens Apple MacWorld Tokyo 2001

-Persuitnodiging-

Presentatie Steve Jobs, CEO Apple, tijdens
Apple MacWorld Tokyo 2001

Bunnik, 14 februari 2001 - Begin januari kondigde Apple een nieuw tijdperk aan in de personal computerrevolutie: het tijdperk van de digitale lifestyle. Steve Jobs, CEO van Apple, gaf hiervan een eerste voorproef tijdens zijn openingstoespraak op MacWorld San Francisco. Hier werden een aantal revolutionaire producten geïntroduceerd zoals iTunes, iDVD en DVD Studio Pro. Daarnaast introduceerde Apple in San Francisco de nieuwe PowerBook G4 in Titanium behuizing en de forse facelift van de Power Mac G4.

Op 22 februari houdt Steve Jobs zijn openingstoespraak tijdens MacWorld Tokyo. Hiermee zet Apple een volgende stap in de wereld van de digitale lifestyle, voor een breed publiek van creatieve professionals, mensen uit de onderwijswereld en de brede consumentenmarkt. Graag nodig ik u namens onze General Manager Ton van Garderen uit voor een persbijeenkomst en ontbijt op donderdag 22 februari in het Okura Hotel in Amsterdam. Van 7.30 uur tot 10.30 uur bent u welkom in de Griffioenzaal.

Tijdens deze bijeenkomst stelt Apple u op de hoogte van haar nieuwe plannen. De toespraak van Steve Jobs van diezelfde nacht wordt integraal op een groot videoscherm getoond. Aansluitend geeft Ton van Garderen - General Manager Apple Benelux - een toelichting op het nieuws en kunt u persoonlijk kennismaken met verschillende Apple producten. Vanzelfsprekend is er volop gelegenheid tot het stellen van vragen en het uitproberen van de nieuwe machines, waaronder ook onze laatste G4 Powerbook, ons high end werkstation de Power Mac G4 733mhz compleet met iDVD en misschien ook wel een van de nieuwste aankondigingen.

Graag zien wij u op donderdag 22 februari als onze gast. Indien u met eigen vervoer komt, is een parkeerplaats voor u beschikbaar. Wilt u uiterlijk maandag 19 februari aanstaande via bijgaand faxformulier laten weten of u van onze uitnodiging gebruik maakt?

Met vriendelijke groet,

Eveline Riedijk

Voor meer informatie:
Eveline Riedijk, Marketing Communications/ Public Relations Manager. Telefoon: 030 - 659 39 00.

PROGRAMMA PERSBIJEENKOMST APPLE OP
DONDERDAG 22 FEBRUARI 2001

07.30 uur: Ontvangst en ontbijt in Griffioenzaal, Okura Hotel in Amsterdam (Ferdinand Bolstraat 333).

08.00 uur: Video Keynote Steve Jobs
MacWorld Tokyo 2001

09.45 uur: Gelegenheid tot het stellen van vragen

10.30 uur: Einde persbijeenkomst

FAX-ANTWOORDFORMULIER

Persbijeenkomst Apple op donderdag 22 februari in Hotel Okura in Amsterdam (Ferdinand Bolstraat 333).

0 Ja, ik ben aanwezig op de persbijeenkomst.

0 Nee, ik ben helaas verhinderd, maar zend mij persdocumentatie.

Naam: ...............................................................

Medium: ...............................................................

Telefoonnummer: ...............................................................

Faxnummer: ...............................................................