Heineken N.V. in samenwerkingsverband met BBH AG

Bron: Heineken N.V.
Heineken N.V.

Heineken N.V. in samenwerkingsverband met Bayerische BrauHolding AG

Heineken N.V. en de Bayerische BrauHolding AG. (BBH) hebben een overeenkomst getekend om een joint venture op te zetten. Via deze gezamenlijke onderneming zal Heineken een minderheidsbelang in twee Duitse brouwerijgroepen verwerven en Paulaner Weissbier wereldwijd gaan exporteren.

Bayerische BrauHolding AG, een onderdeel van de Schörghuber Corporate Groep, en Heineken zullen het Duitse premiummerk Paulaner Weissbier internationaal gaan ontwikkelen via Heineken's verkoop- en distributienetwerk. Paulaner Weiss bier is een welkome aanvulling op Heineken's portfolio van internationale speciaalbieren.

De joint venture, die de naam BrauHolding International AG krijgt, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen