Truston Solutions breidt verkoopstaf verder uit

Datum nieuwsfeit: 22-02-2001
Truston Solutions breidt verkoopstaf verder uit

Truston Solutions heeft de verkoopstaf uitgebreid met twee ervaren accountmanagers: Ad van Bellen en Peter Scheepbouwer. Hiermee voert Truston Solutions de verkoopinspanningen rond het ORCA-relatiemanagementsysteem verder op.

Ad van Bellen (38) is binnen Truston Solutions verantwoordelijk voor de marktsegmenten telecommunicatie, industrie en banken. Hiervoor is hij verantwoordelijk geweest voor marketing en business development van ICT-randapparatuur en -infrastructuur.
Peter Scheepbouwer (40) richt zich op de marktsegmenten media, retail en services. Voordat hij bij Truston in dienst trad, is hij accountmanager en salesmanager geweest bij een leverancier van oplossingen voor postverwerkende organisaties.

Truston Group N.V. is bekend als leverancier van Oracle projectconsultancy en het ORCA customer relationship management systeem. Truston Services is in Nederland een van de grootste Oracle projectconsultancy leveranciers. Truston Solutions levert ORCA, een relatiemanagement-oplossing die bestaande gegevens over klanten en relaties tot het hoogste kwaliteitsniveau opschroeft.
Truston Group N.V. is door Deloitte&Touche, Quote en Twinning opgenomen in de Deloitte&Touche Technology Fast-50. Meer informatie over Truston is beschikbaar op www.truston.com.

Voor nadere toelichting kunt u contact opnemen met Mirjam van Gendt van Truston Group N.V., telefoonnummer 030-6001900.