J.D. Edwards implementeert wereldwijd oplossing Augeo

Datum nieuwsfeit: 22-02-2001

clip_image002.jpg

J.D. Edwards implementeert wereldwijd oplossing van Augeo Software

ERP-leverancier gebruikt Augeo s PSA-oplossing voor 1.500 medewerkers van de Cliënt Services-divisie

Nijkerk, 22 februari 2001 Het Nederlandse Augeo Software, wereldwijd marktleider op het gebied van Professional Services Automation-software (PSA), maakt bekend dat J.D. Edwards Augeo s Intelligent Planner-oplossing heeft gekozen voor het beheer van haar wereldwijde Client Services-divisie. De gekozen oplossing sluit aan op J.D. Edwards eigen intern gebruikte OneWorld Xe financiële softwarepakket en is een voorbeeld van de eerste echte integratie tussen twee grote PSA- en ERP-oplossingen.

Na een grondige evaluatie van alle grote ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen