Philips krijgt prijs voor bijdrage handelsrelatie NL - VS

Datum nieuwsfeit: 22-02-2001
Bron: Philips
Philips

PHILIPS EN PRESIDENT COR BOONSTRA ONTVANGEN PRIJS VOOR BIJDRAGE AAN DE HANDELSRELATIE TUSSEN NEDERLAND EN DE VERENIGDE STATEN

De Nederlande Kamer voor Koophandel in de Verenigde Staten presenteerde de 'George Washington Vanderbilt Award'.

New York, Verenigde Staten, 22 februari 2001 - Namens Koninklijke Philips Electronics N.V. heeft president Cor Boonstra gisteravond in New York de 'George Washington Vanderbilt Award' in ontvangst genomen. Deze werd hem aangeboden door de Nederlandse Kamer van Koophandel in de Verenigde Staten tijdens een galadiner in het Plaza Hotel. "Ik ben blij dat deze prijs aan onze onderneming is toegekend", aldus Boonstra in zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen