Uitnodiging regiobijeenkomsten voor fotojournalisten NVJ

Nederlandse Vereniging van Fotojournalisten

Regiobijeenkomsten

UITNODIGING
aan de leden van de NVF, sectie fotojournalisten van de NVJ

In februari en maart worden regiobijeenkomsten georganiseerd in respectievelijk het oosten en zuidwesten van het land waarop collega's elkaar in een informele sfeer kunnen ontmoeten. Op deze bijeenkomsten zullen leden van NVF-bestuur en NVJ-secretariaat aanwezig zijn om actuele kwesties aan te kaarten. Onderwerpen die te maken hebben met de economische positie van fotojournalisten, flexwet en auteursrecht zullen aan de orde komen. U kunt terecht met uw vragen.

Aan deze bijeenkomsten gaan op dezelfde locaties demo/info's over het werken met Photoshop van 5.0 naar 6.0 vooraf, georganiseerd door het NIDF (zie VillaMedia),
aanvang 12.30 uur.

Bijeenkomst in het oosten van het land: 22 februari 2001 Buitensocieteit Zwolle, Stationsplein 1, Zwolle Aanvang 18.00 uur

Bijeenkomst in het zuiden van het land: 29 maart 2001 Café restaurant Oncle Jean, Ginnekenweg 338, Breda Aanvang 18.00 uur

Uitdrukkelijk vragen wij u ook uw collega's uit het oosten, zuiden en zuidwesten van het land, die geen lid van de NVJ/NVF zijn, op de hoogte te brengen van de bijeenkomsten. Zij zijn uiteraard welkom.

Aanmeldingen zo spoedig mogelijk via het antwoordformulier op Villamedia.nl; of
per telefoon (Sanderijn Mulders, NVJ-secretariaat 020 - 676 67 71).

Ellie Speet,