Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Tijdwinst en gebruiksgemak driefveren voor online supermarkt

Datum nieuwsfeit: 22-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Eisen Online supermarkten

Uit een gezamenlijk onderzoek van de adviesbureaus Explainer DC en Twynstra The Bridge blijkt dat tijdwinst en gebruiksgemak momenteel de voornaamste drijfveren zijn om bij de aankoop van de dagelijkse boodschappen gebruik te maken van internet. Dit verandert echter in de toekomst. Op den duur zal extra service, in de vorm van bijvoorbeeld een breder assortiment, belangrijker worden.

Voor het onderzoek 'Inline of online' werd een enquête gehouden onder vijftien belangrijke spelers uit de wereld van consumentenproducten die regelmatig worden gekocht en bijna dagelijks worden gebruikt.

De consument wil vooral service; beschikbaarheid ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie