Kans op acties bij touringcarbedrijven zeer groot

Datum nieuwsfeit: 23-02-2001

FNV BONDGENOTEN

Kans op acties bij touringcarbedrijven zeer groot

Dinsdagavond 20 februari hebben FNV Bondgenoten en het CNV ledenvergaderingen georganiseerd voor touringcarchauffeurs om de actiebereidheid te peilen. 'De chauffeurs zijn ziedend op de werkgevers van de touringcarbedrijven, omdat zij de toch al magere CAO nog verder willen uitkleden', aldus Cees Bos, bestuurder FNV Bondgenoten. 'De actiebereidheid is dan ook zeer groot'. De ledenvergaderingen die op diverse locaties werden gehouden, zijn heel goed bezocht. Op vrijdag 23 februari zijn acties te verwachten, tenzij op donderdag 22 februari alsnog een akkoord met de werkgevers wordt bereikt.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen