Politiebericht Limburg-Zuid: steekpartij

Datum nieuwsfeit: 23-02-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 23-02-2001 Persbericht district Maastricht (H.P. 15.45) Vrijdag, 23 februari 2001

Maastricht, steekpartij na onverhoeds open portier: Een 24 jarige inwoner van Maastricht is vrijdagmiddag 23 februari 2001 omstreeks 12.30 uur gewond geraakt bij een steekpartij op het Vrijthof te Maastricht.
De aanleiding voor de steekpartij was het onverhoeds openen van een autoportier, waarvoor de bestuurder van een bromfiets moest uitwijken, zonder dat de auto werd geraakt of de bestuurder en de duopassagier van de bromfiets kwamen te vallen. Na het voorval reed aanvankelijk de bromfiets richting Helmstraat verder en wilde de bestuurder van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen