Nieuwe directeur voor Merrill Lynch Investment Managers

Datum nieuwsfeit: 23-02-2001

Merrill Lynch & Co., Inc.

Merrill Lynch Investment Managers - EMEA
<<...>> 33 King William Street London EC4R 9AS

Datum: 23 februari 2001
Voor meer informatie:
Lorna Neuber
+44 (20) 7743 2922
(lorna_neuber@ml.com) <mailto:lorna_neuber@ml.com> Adviesbureau Klijnsma & Bodes bv
Inge Steenvoorden
+31 (70) 313 1031
(kenb@klijnsma.nl) <mailto:kenb@klijnsma.nl>

MARTIJN HOOGENDIJK Nieuwe Directeur Merrill Lynch Investment Managers in Amsterdam

Londen, 23 Februari -- Merrill Lynch Investment Managers (MLIM), met een belegd vermogen van USD 557 miljard een van de grootste vermogensbeheerders ter wereld en onderdeel van de Merrill Lynch groep, heeft de heer M.(Martijn) Hoogendijk (1960) per 1 februari benoemd tot directeur. De heer Hoogendijk zal verantwoordelijk zijn voor het onderhouden en verder ontwikkelen van de contacten met institutionele beleggers in Nederland. Hij zal werken vanuit de vestiging van MLIM in Amsterdam.

De heer Hoogendijk is afkomstig van Endemol Entertainment, waar hij in 1988 in dienst is getreden. Sinds 1996 is hij bij Endemol Entertainment werkzaam geweest als Director Investor Relations en Secretaris van de Raad van Bestuur. Daarvoor bekleedde hij verschillende commerciële en juridische posities.

Merrill Lynch is een van 's werelds vooraanstaande ondernemingen op het gebied van financieel management en advies. Merrill Lynch heeft vestigingen in 44 landen en een totaal

-MEER-

beheerd vermogen van ongeveer USD 1.700 miljard. Als investeringsbank is zij de grootste wereldwijde underwriter en market maker van obligaties en aandelen. Zij is ook een leidende strategische adviseur voor ondernemingen, overheden, instituten en particulieren over de hele wereld. Met Merrill Lynch Investment Managers is de onderneming een van de grootste internationale vermogensbeheerders. Voor meer informatie over Merrill Lynch: www.ml.com; meer informatie over MLIM: www.mliminternational.com <http://www.mliminternational.com>.

Voor verdere informatie:

Lorna Neuber +44 (20) 7743 2922 Corporate Communications
Merrill Lynch Investment Managers
(lorna_neuber@ml.com)

Inge Steenvoorden +31 (70) 313 1031 Adviesbureau Klijnsma & Bodes bv
(kenb@klijnsma.nl)

Uitgegeven door Merrill Lynch Investment Managers, gereguleerd door IMRO en dochterbedrijf van Merrill Lynch & Co., Inc, is Merrill Lynch Investment Managers een handelsnaam van Merrill Lynch Investment Managers. Telefoongesprekken kunnen opgenomen worden.