Politieberichten Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 25-02-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 25-02-2001 Persbericht district Aa & Dommel

TE VEEL GEDRONKEN, Haaren

Zaterdagmiddag is een 72-jarige man uit Haaren bekeurd. De man reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod van 5 uur. De controle vond plaats op de Langeweg in Haaren.

AANHANGWAGEN GESTOLEN, Boxtel

In de nacht van vrijdag op zaterdag is vanaf een parkeerterrein aan de Bosscheweg in Boxtel een grijze Anssems aanhangwagen gestolen. Het is een zogenaamde achterwaartse kipper aanhangwagen. De waarde van de aanhanger is ongeveer fl. 7400,-.

INBRAAK WONING, Sint Oedenrode

Zaterdagmiddag is ingebroken in een woning aan de Grutto in Sint Oedenrode. Een raam van de woning werd pengebroken. Alle kamers en kasten werden doorzocht. Nog onbekend is wat er is gestolen.

INBRAAK WONING, Haaren

Zaterdagavond is ingebroken in een woning aan het Kerkeind in Haaren. Een raam van de woning werd vernield. Nog onbekend is of er iets is gestolen.

BELEDIGING, Sint Oedenrode

Zaterdagavond is een 28-jarige man uit Sint Oedenrode aangehouden. De man had enkele politiemensen op Kofferen in Sint Oedenrode beledigd. Na verhoor is de man heengezonden. De officier van justitie heeft de man een transactievoorstel gedaan van fl. 500,-.

BELEDIGING, Boxtel

In de nacht van zaterdag op zondag is een 29-jarige man uit Boxtel aangehouden. De man stond op de Markt in Boxtel te wild plassen. Toen hij hiervoor bekeurd werd beledigde hij enkele politiemensen. De officier van justitie heeft de man een transactievoorstel gedaan van fl. 500,-. Na verhoor is de man heengezonden.

INBRAAK WONING, Maaskantje

Zaterdagavond is ingebroken in een woning aan het Bramenbos in Maaskantje. Een raam werd opengebroken. De hele woning werd doorzocht. Beeldapparatuur werd gestolen.

AANRIJDING EN TE VEEL GEDRONKEN, Schijndel

In de nacht van zaterdag op zondag is een 24-jarige man uit Zijtaart bekeurd. De man reed op de Koeveringsedijk in Schijndel tegen een lantaarnpaal. Bij controle bleek, dat de man te veel gedronken had om een auto te mogen besturen. Hij kreeg een rijverbod van 9 uur en zijn rijbewijs werd ingenomen.

BELEDIGING, Sint Oedenrode

In de nacht van zaterdag op zondag is een 27-jarige man uit Gemonde aangehouden. De man beledigde enkel politiemensen op de Heuvel in Sint Oedenrode. Na verhoor is de man heengezonden. De officier van justitie heeft de man een transactie voorstel van fl. 550,- gedaan.

INBRAAK BEDRIJF, Berlicum

In de nacht van zaterdag op zondag is ingebroken in een bedrijf aan Kerkwijk in Berlicum. Een raam aan de achterzijde van het bedrijf werd opengebroken. Vanuit het bedrijf werd een onbekende hoeveelheid kleding gestolen. Getuigen zagen een auto met een viertal personen wegrijden.