Benoemingen creatieve team van Schoep & Van der Toorn

Datum nieuwsfeit: 27-02-2001

Versterking voor het creatieve team van Schoep & Van der Toorn

Amsterdam, 27 februari 2001 - Het creatieve team van communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn is uitgebreid met Tanja Soeter (28), Monique de Jong (27) en Christine Veldhuizen (37).

Ontwerper Tanja Soeter volgde de opleiding Commerciële Vormgeving aan de Hogeschool Gelderland. Daarna werkte zij onder meer voor Endemol, Present Time en Hema. Bij Schoep & Van der Toorn visualiseert zij trajecten als de Betuweroute en de Noord/Zuidlijn.
Ontwerper Monique de Jong volgde in Melbourne de opleiding Grafisch Ontwerp aan de Swinburne University of Technology. In haar internationale loopbaan ontwikkelde zij onder andere visuele concepten voor Marks & Spencer en Telia. Een van haar eerste projecten bij Schoep & Van der Toorn is de ontwikkeling van een huisstijl voor ingenieursbureau Oranjewoud. Werktekenaar Christine Veldhuizen ontwikkelde zich van offsetdrukker tot ervaren dtp?er. Bij Schoep & Van der Toorn zet Christine haar kennis van grafische processen in als werktekenaar op de afdeling Prepress.

Over Schoep & Van der Toorn
Schoep & Van der Toorn is een full-service communicatieadviesbureau, gevestigd te Amsterdam. Het bureau is in vijftien jaar uitgegroeid tot een van de grootste communicatieadviesbureaus in Nederland, met ruim 70 medewerkers en een sterke positie in de ICT-markt, zakelijke dienstverlening, projectontwikkeling/vastgoed en bij de overheid. Het bureau biedt klanten een mix van disciplines aan op het gebied van marketing, marketingcommunicatie, organisatie & communicatie, beleidscommunicatie, interactieve media, public relations, onderzoek, corporate identity & branding en creatie. Schoep & Van der Toorn maakt deel uit van het internationale netwerk van adviesbureaus in Technology Communications: Brodeur Worldwide. Het bureau werkt onder meer voor: ABN AMRO, Baan, Bouwfonds, Freeler, Gemeente Amsterdam, IBC Vastgoed, IBM, Ingenieursbureau DHV, KPMG, MAN Truck & Bus, Ministerie van Economische Zaken, NS Vastgoed, Philips, Projectbureau IJburg, Recreatieschap Spaarnwoude.

Voor meer informatie en foto´s van bovenstaande personen, kunt u terecht bij:
Schoep & Van der Toorn
Gabi Wesselman
(020) 487 40 00 / (gabi.wesselman@svdt.nl)
Of bezoek onze website: www.svdt.nl