Anachron kiest eXcelon B2B Portal Server facturatieoplossing

Datum nieuwsfeit: 27-02-2001

Anachron kiest eXcelon B2B Portal Server voor flexibiliteit elektronische facturatieoplossing

eXcelon B2B Portal Server verzamelt facturatie-informatie en verzorgt omzetting in XML-formaat vanuit back office systemen voor gemakkelijke levering

HOOFDDORP / BURLINGTON, 27 februari 2001 - eXcelon Corporation (Nasdaq: EXLN), leverancier van op XML gebaseerde business-to-business (B2B) infrastructuuroplossingen, heeft haar B2B Portal Server aan het Amsterdamse bedrijf Anachron geleverd. Anachron, een application service provider op het gebied van elektronische facturatie (e-billing), beschikt hierdoor over een flexibel en krachtig documentenbeheersysteem voor haar e-billing oplossing.

Anachron levert e-billing oplossingen aan bedrijven die facturen, financiële overzichten en andere gestructureerde data verspreiden. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen