Lagere winst Laurus door tegenvaller Spanje

Datum nieuwsfeit: 28-02-2001
Bron: Laurus NV
Laurus NV

Lagere winst Laurus door tegenvaller Spanje, 28 februari 2001 Lagere winst Laurus door tegenvaller Spanje, 28 februari 2001

Supermarktconcern Laurus heeft te kampen met tegenvallende resultaten in Spanje. De afschrijvingen op niet-verkochte producten ("derving") in combinatie met tegenvallende kerstverkopen hebben geleid tot een 13 miljoen euro lager netto resultaat. Het voorlopig netto resultaat van Laurus N.V. in 2000 voor afschrijving goodwill en voor reorganisatiekosten bedraagt daardoor circa 75 miljoen euro, in plaats van de op 30 augustus en 20 november vorig jaar aangegeven 88 miljoen euro.

Ole van der Straaten, voorzitter van de Hoofddirectie van Laurus: ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen