Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 28-02-2001
Persbericht district Maasland

INBRAAK CAFETARIA

In een cafetaria aan de Dr. Saal van Zwanenbergsingel is vannacht ingebroken. Toen de politie ter plaatse kwam zag zij dat de ruit van de voordeur was vernield. Op de Pastoor Bloemstraat zagen zij even later iemand lopen die aan het signalement dat getuigen hadden doorgegeven, voldeed. De jongen, een 17-jarige Ossenaar, werd aangehouden en overgebracht naar het bureau. De jongen had snoep, blikjes fris en bier weggenomen.

ONGEVAL LETSEL

Vanochtend is op de kruising van de Megensebaan en Kanaalstraat in Oss een ongeval gebeurd waar een 7-jarig meisje uit Megen licht gewond is geraakt. Het kind zat met haar broertje in een auto, bestuurd door haar moeder, en die tegen een de weg overstekende vrachtwagen, bestuurd door een 46-jarige man uit Nieuwegein, reed. Het meisje is met een hoofdwond overgebracht naar het ziekenhuis, de auto werd geheel vernield.

VERKEERSCONTROLE

Op Kaathoven in Vinkel zijn vanochtend 96 bekeuringen geschreven voor te hard rijden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 138 km/u. Op de Schoonstraat in Heesch zijn vanochtend 5 automobilisten wegens te hard rijden op kenteken bekeurd.