Website Jostiband wint Woord-en-Beeld-prijs 2000

Datum nieuwsfeit: 28-02-2001
Federatie van Ouderverenigingen

Website Jostiband wint Woord-en-Beeld-prijs 2000

De Woord-en-Beeld-prijs gaat ieder jaar naar een persoon of organisatie die via de media bijdraagt aan positieve beeldvorming over mensen met een verstandelijke handicap. Dit jaar keek de jury naar internet. Er zijn ruim 100 websites beoordeeld, 14 zijn genomineerd.

De website van de Jostiband (www.jostiband.nl) kreeg de Woord-en-Beeldprijs. Naast informatie over de band worden ook de muzikanten met een verstandelijke handicap in beeld gebracht. Verder biedt deze site de mogelijkheid voor bezoekers om zelf muziek te maken. Zo is de website ook voor mensen met een verstandelijke handicap aantrekkelijk.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen