Ottolandse wint prijsvraag webkrant Alblasserwaard

Datum nieuwsfeit: 28-02-2001

Ottolandse wint reis Parijs

GIESSENBURG - Een dagtocht Parijs voor twee personen per luxe touringcar. Deze prachtige prijs is gewonnen door Kirsten van Daalen (20) uit Ottoland. Zij won de februari-prijsvraag op de Alblasserwaard Internetkrant (www.alblasserwaard.net).

De prijs, een bezoek aan de Franse hoofd- en lichtstad, is beschikbaar gesteld door Peter Donk Productions te Giessenburg, uitgever van de internetkrant én busonderneming Snelle Vliet Touringcars B.V. te Alblasserdam. Kirsten wist het juiste antwoord te geven op de vraag welke gemeente in onze regio als laatste is toegevoegd aan de Grootschalige Basiskaart Nederland (GBKN)? Het antwoord was Hardinxveld-Giessendam. De trekking is verricht door Peter Donk, hoofdredacteur van de Alblasserwaard Internetkrant. Ook in de maand maart maken de bezoekers van de site, die aan de prijsvraag deelnemen, weer kans op een dagtocht Parijs.

Noot voor redacties