Introductie Legato NetWorker SnapImage Module

Datum nieuwsfeit: 28-02-2001

Legato NetWorker SnapImage: remote back-up voor Network Attached Storage

Hoofddorp, februari 2001 - - Legato Systems Inc., toonaangevend in enterprise storage management software, kondigt de Legato NetWorker SnapImage Module. Hierin zijn twee verschillende oplossingen voor LegatoNetWorker 6.0.1 in één product gebundeld. Met SnapImage is het mogelijk om actieve filesystemen die uit menig kleine bestanden bestaan veel sneller te beveiligen zonder dat de applicatie wordt beïnvloed. Tevens kan op afstand een back-up worden gemaakt van NAS-filers naar een Unix-verbonden library, zonder NFS te gebruiken. Dit betekent snellere back-ups met minder netwerkverkeer.

Geïnitieerd door Legato NetWorker, neemt SnapImage ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen