MSN kondigt lancering Mediacentre voor adverteerders aan

Datum nieuwsfeit: 28-02-2001

- PERSBERICHT -

Schiphol Rijk, 28 februari 2001

MSN kondigt lancering aan van Mediacentre,
een uniek adverteerders instrument

Eenvoudige 'one stop shop' voor mediabureaus en adverteerders gaat zorgen voor gemak en efficiency.

MSN.nl, momenteel met 2,7 miljoen unieke bezoekers één van de meest bezochte sites in Nederland, is een uniek instrument aan het ontwikkelen voor het plaatsen van online advertenties en acties. Op de site zal een media centrum gecreëerd worden, waar media planners en adverteerders via een paar drukken op de knop hun advertentieruimte kunnen reserveren en invullen. Dit 'one stop shop' principe zal voor alle betrokken partijen een aanzienlijke tijdsbesparing en gemak opleveren.

Veel tijd gaat er vaak zitten in het afsluiten van overeenkomsten tussen adverteerders, media planners en aanbieders van advertentieruimte. De gedachte van MSN om deze partijen online bij elkaar te brengen is zowel eenvoudig als doeltreffend. Annebelle van der Kloet, marketing manager MSN: *Waarom zou je als online netwerk niet meer activiteiten online doen als je daar voordelen mee kunt bereiken? Of het nu een extra dienst voor de bezoeker of adverteerder is, voor alle partijen willen we het beste.*

Met de ontwikkeling van een online media centrum bevestigd MSN zijn innovatieve positie op het internet. Binnen niet al te lange tijd zal MSN het online media centrum aanbieden.
Achtergrondinformatie (

Noot voor redacties