Nieuwe sponsor voor vierspanteam Ton Monhemius

Nieuwe sponsor voor Ton Monhemius

01/03/2001

Halfweg, 1 maart 2001
PrimeVal, een produkt van de firma Parmalux, zal de komende vier jaar haar naam verbinden aan het vierspanteam van Ton Monhemius. PrimeVal is een artrose gelatinaat wat bij paarden met artrose de afbraak van het kraakbeen doet afnemen. Het produkt is al ruim een jaar op de Nederlandse markt en zal binnenkort ook in andere Europese landen op de markt gebracht worden.
De 51-jarige manegehouder en professioneel vierspanrijder Ton Monhemius gebruikt het produkt al enige tijd met succes bij zijn vierspanpaarden, maar ook een aantal manegepaarden ondervindt baat bij het produkt.
Ton krijgt door deze sponsoring meer financiële ruimte, waardoor hij actief op zoek kan gaan naar nieuwe paarden voor zijn vierspan KWPN'ers zodat het PrimeVal vierspanteam zich volledig kan richten op de voorbereidingen van de komende Wereldkampioenschappen in 2002 en 2004.
De vierspanpaarden van Ton zullen voortaan PrimeVal voor hun naam geschreven krijgen, en ook op kleding, de koetsen en de vrachtwagen zal de sponsornaam tot uiting worden gebracht.