Berichtgeving ANP over kwartaalbericht KSI onjuist

Bron: KSI International NV
KSI International NV

Berichtgeving ANP onjuist
Verkeerde berichtgeving ANP naar aanleiding van vierde kwartaalbericht KSI International

Verkeerde conclusie getrokken
Het ANP heeft naar aanleiding van het persbericht dat KSI International N.V. op 28 februari jl. heeft uitgegeven een verkeerde conclusie over het resultaat van KSI over het jaar 2000 getrokken. Het onjuiste bericht van het ANP is door een aantal dagbladen overgenomen. In haar perbericht van 28 februari jl. meldt KSI dat het resultaat over 2000 in lijn ligt met de eerder gepubliceerde verwachtingen. Hiermee verwijst KSI naar haar derde kwartaalbericht dat op 11 november 2000 is gepubliceerd. In dit bericht stond de volgende mededeling:

Citaat uit persbericht d.d. 11 november 2000: "De eenmalige kosten van de herstructurering worden geraamd op ruim NLG 1 miljoen. Over geheel 2000 wordt een nettoverlies verwacht van NLG 3 tot 4 miljoen. In dit verlies zijn de kosten voor de herstructurering meegenomen."