Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Virtuele ontmoetingsplek Look At Us vernieuwd

Datum nieuwsfeit: 01-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


- persbericht -



Look At Us gaat samenwerking aan met ReclameWeek, Multicopy Nederland & Vuurwerk Internet en brengt nieuwe versie website voor mode, media, entertainment, reclame en muziek online:

Virtuele ontmoetingsplek Look At Us biedt

nu nog meer mogelijkheden en helderheid

Amsterdam, 1 Maart 2001 De sterk verbeterde website van Look At Us biedt iedereen op het gebied van mode, media, entertainment, reclame en muziek de mogelijkheid om zich aan te melden bij deze unieke virtuele plaza. Zowel beginners als professionals die actief zijn, in een van deze branches, kunnen zich via deze website presenteren met behulp van foto s, tekst, geluid of video-opnames aan potentiële opdrachtgevers.

Vernieuwing

Look At Us streeft met de sterk verbeterde website naar nog meer mogelijkheden en doorzichtigheid voor zowel bedrijven als particulieren. Het is bijvoorbeeld niet meer nodig om heel Nederland door te reizen om jezelf in te laten schrijven bij bureaus of agentschappen. Tevens zijn dure fotosessies niet meer aan de orde en kan iemand zich wereldwijd via Look At Us presenteren. Bedenker en oprichter Caspar Povel: Onze site is de meest ideale plek waar producenten, bureaus en media iedereen bij elkaar kunnen klikken die ze nodig hebben. Een opdrachtgever kan bijvoorbeeld in één keer een relevante selectie krijgen in plaats van alle boeken van de modellenbureaus door te nemen .

Nieuw op de site is de onderverdeling in vijf branches: mode, media, entertainment, muziek en reclame. Elke branche heeft daarbij haar eigen nieuwspagina en message board waar men berichten op kan plaatsen en beantwoorden. Tevens beschikt de site van Look At Us over een geavanceerd zoeksysteem.

Samenwerking

Look At Us streeft ernaar om een begrip te worden in de entertainmentindustrie en is daarvoor diverse samenwerkingsverbanden aan gegaan met gerenommeerde bedrijven. ReclameWeek verzorgt het nieuws voor de Media en Reclame channels, Vuurwerk Internet is verantwoordelijk voor het totale dataverkeer en Multicopy zorgt voor een goede afwikkeling op het gebied van print management. Om de organisatie zelf verder te professionaliseren is een samenwerking aangegaan met een groot en gerenommeerd Consultancybureau. Deze levert consultancy op het gebied van fiscale, administratieve en financiële zaken.

Inschrijvingen

Op dit moment bieden circa 500 professionals en starters zich aan via de website en in de toekomst streven we naar 30.000 tot 40.000 inschrijvingen , aldus Povel. Om dit aantal inschrijvingen te kunnen bereiken, is onder andere een landelijke direct mail campagne gestart. Onder de huidige inschrijvers komen bekende en gerenommeerde namen voor: Frans Molenaar, Patricia Steur, Monique Collignon, Czar, Harry Klooster Casting, Hazazah en Johnny Kraaijkamp. Laatst genoemde persoon heeft zelfs zijn eerste opdracht al binnen.

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie