Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

F&G organiseert het 6e Nationaal Call Center Congres

Datum nieuwsfeit: 01-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

F&G organiseert het 6e Nationaal Call Center Congres

Amersfoort, februari 2001 - - F&G Publishing organiseert op 1 maart voor de zesde maal het Nationaal Call Center Congres, dat plaatsvindt in Fort St. Gertrudis te Geertruidenberg. Tijdens het congres wordt niet alleen de essentiële theoretische kennis voor het effectief managen van een call center behandeld. Deelnemers worden ook interactief betrokken door middel van workshops, cases en een CRM-game. Een persoonlijke invulling van het congresprogramma is mogelijk door de keuze uit een drietal parallelsessies. Elke sessie omvat een aantal cases en workshops, behandeld door ervaren vakmensen uit de call center wereld. Specifieke aandacht is er voor de gevolgen van de onlangs gewijzigde privacywetgeving.

Agenda-informatie:
6e Nationaal Call Center Congres
Wanneer: 1 maart 2001
Plaats: Fort St. Gertrudis, Geertruidenberg
Informatie: Maricken Hengeveld of Marleen Dröge, F&G Publishing. Tel: 033 - 4224085, fax: 033 - 4224089, e-mail: (Maricken@fngpubli.com) of (congressen@fngpubli.com), website: www.fngpubli.com.

Het congres is bestemd voor iedereen die beroepsmatig met call centers te maken heeft, waaronder: directieleden, call center managers, managers customer service, managers customer loyalty, human resource managers, P&O-managers, controllers, systeembeheerders, projectmanagers, managers customer relation, call center consultants en e-commerce managers.

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom Uitgevers en geeft (hand)boeken, vaktijdschriften, nieuwsbrieven en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en CRM) en ICT (documentmanagement en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels: Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant, VIP vakblad voor documentmanagement en KM vakblad over kennismanagement. Enkele evenementen: Nationaal Call Center Congres, CustomerBase Jaarcongres, Congres over kennismanagement en de VIP Businessclub. Ten slotte heeft F&G Publishing naast haar eigen website, www.fngpubli.com, twee internetplatforms binnen specifieke vakgebieden:
www.callcenterplaza.com en www.viponline.nl.
Voor redactionele informatie:
PB0201
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com) of web: www.influx-pr.com.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie