Pervasic brengt PR-belangen onder bij Whizpr

Datum nieuwsfeit: 02-03-2001
17094e2.gif

Pervasic brengt PR-belangen onder bij Whizpr

Amsterdam, 2 Maart 2001 - Pervasic, Europese Wireless Application Service Provider (W.ASP), gaat voor haar Nederlandse PR-activiteiten gebruik maken van de diensten van PR-bureau Whizpr.

Wireless ASP is de volgende stap op het gebied van draadloos mobiel computergebruik. Door de draadloze ASP-diensten van Pervasic zijn de mobiele toepassingen niet langer voorbehouden aan alleen grote organisaties. Analisten verwachten de komende jaren een spectaculaire groei in de markt voor draadloze datacommunicatie. Bedrijven als Pervasic spelen bij deze acceptatie een belangrijke rol doordat zij de toepassingsdrempel sterk verlagen.

Over Pervasic
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen