Vereniging Eigen Huis: WOZ-beschikking

Datum nieuwsfeit: 02-03-2001

VERENIGING EIGEN HUIS

WOZ-beschikking: wat te doen

In deze tijd valt bij iedereen de nieuwe WOZ-beschikking in de bus. Het zijn niet alleen de huiseigenaren die vol verwachting lezen voor welk bedrag de gemeente hun eigendom heeft aangeslagen, ook huurders hebben ermee te maken. De peildatum voor deze WOZ-ronde is 1 januari 1999. Huidige verkoopbedragen gelden dus niet, maar het is wel zaak te controleren of de gemeente uw woning niet te hoog heeft aangeslagen. De waarde van uw woning op de WOZ-beschikking geldt immers voor de onroerende zaakbelasting, de inkomstenbelasting én de waterschapslasten.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen