Landelijke Weidevogeldag 2001

Datum nieuwsfeit: 03-03-2001
Landschapsbeheer Nederland

Landelijke Weidevogeldag 2001

Samen met LTO-Nederland, de Bond van Friese Vogelbeschermingswachten en Vanellus vanellus organiseert Landschapsbeheer Nederland de Landelijke Weidevogeldag 2001. Deze dag staat in het teken van de vrijwillige weidevogelbescherming in Nederland en zal plaatsvinden op zaterdag 3 maart 2001 in Concertgebouw De Vereeniging te Nijmegen. Deze dag is vooral een dankbetuiging aan alle boeren en vrijwilligers die zich bezighouden met vrijwillige weidevogelbescherming.

Samen met ruim 15.000 agrariërs
Sinds 1994 coördineert Landschapsbeheer Nederland de vrijwillige weidevogelbescherming in ons land. Het is een succesvol project en dat blijkt ook uit het jaarverslag 1999.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen