Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Internet reclame heeft wel effect op bekendheid van merken

Datum nieuwsfeit: 05-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

'Pro Active International toont aan dat Internet reclame wel degelijk effect

heeft op de bekendheid en perceptie van merken!'

Amsterdam, 5 Maart 2001: Pro Active International heeft een nieuwe onderzoekstechnologie ontwikkeld, die aantoont dat Internet reclame niet alleen goed is voor het genereren van bezoek naar websites, maar dat Internet reclame wel degelijk grote invloed heeft op de merkbekendheid, merkperceptie en het keuze- en koopproces van klanten. Deze nieuwe onderzoekstechnologie "BrandCeption" toont de merkeffectiviteit aan van een 'live' campagne, zonder daarbij gebruik te maken van een panel of nagebootste omgeving.

Liesbeth Hop, CEO Pro Active ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie