NedSecure Consulting introduceert Virusprotectie Certificaat

Datum nieuwsfeit: 05-03-2001

NedSecure Consulting introduceert Virusprotectie Certificaat Organisaties kunnen voortaan haar virusprotectiebeleid en
-implementatie laten certificeren.

's-Heerenberg, 5 maart 2001 - NedSecure Consulting kondigt de introductie aan van het Virusprotectie Certificaat. Hiermee wordt gewaarborgd dat het virusprotectiebeleid en de implementatie hiervan op het hoogst haalbare niveau functioneert, waarbij tevens betrachte zorgvuldigheid wordt bewezen. Certificering is vanaf medio april 2001 mogelijk.
Het informatiebeveiligingsbedrijf NedSecure Consulting wil organisaties de mogelijkheid bieden om op gestructureerde en controleerbare wijze virusprotectiemaatregelen op het vereiste niveau te brengen.De enorme toename van het aantal lastig te herstellen infecties door virussen en aanverwante code, het snel toenemen ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen