World Online neemt internet-abonneebestand Talkline over

Bron: Tiscali
Tiscali

World Online neemt internet-abonneebestand Talkline over

Maarssen, 6 maart 2001 - World Online B.V., het Nederlandse dochterbedrijf van Tiscali, heeft het internet-abonneebestand van Talkline Nederland B.V. overgenomen. World Online versterkt met deze uitbreiding van 46.000 abonnees haar positie op de Nederlandse markt.

Op 1april vindt de administratieve overdracht van de abonnees plaats. Om dit overgangsproces zo soepel mogelijk te laten verlopen is World Online met Talkline overeengekomen dat de internetabonnees vooralsnog over hun vertrouwde e-mailadres kunnen beschikken en dat zij tegen dezelfde voorwaarden bij World Online gebruik kunnen maken van hun internetdiensten.

Het afstoten van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen