Nieuwe corporate PR-manager voor EuroNet Internet

Datum nieuwsfeit: 06-03-2001
Dianne Potters wordt Corporate PR-Manager bij EuroNet Internet

Amsterdam, 6 maart 2001 - EuroNet Internet heeft Dianne Potters benoemd tot Corporate PR-Manager. In die functie is zij verantwoordelijk voor de public relations van het bedrijf en het perswoordvoerderschap.

Potters deed in de afgelopen acht jaar bij verschillende ICT-bedrijven marketing- en communicatie-ervaring op. Zij was gedurende drie jaar werkzaam in diverse communicatiefuncties bij Roccade Finance. Daarna werkte zij drie jaar als Marketing Manager bij Cap Gemini en de afgelopen twee jaar gaf zij leiding aan de afdeling marketingcommunicatie van InfoRay.

"Het is een grote uitdaging om voor een dynamische ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen