Rational Suite ContentStudio, software voor e-business sites

Datum nieuwsfeit: 06-03-2001

Rational Suite ContentStudio, software voor de ontwikkeling van e-business sites, vanaf heden algemeen verkrijgbaar

Schiphol-Rijk, 6 maart 2001 - Rational Software, het e-development bedrijf, kondigt de algemene beschikbaarheid aan van Rational Suite ContentStudio, een nieuw lid van Rational Suite-producten. Rational Suite ContentStudio combineert Rationals ClearCase-oplossing met technologie van Vignette en speelt daarmee in op de behoeften van bedrijven die content en code van complexe e-businessapplicaties moeten beheren.

Rational Suite ContentStudio helpt ontwikkelteams van e-businessapplicaties met het effectief beheren van code en content via een gemeenschappelijke repository. Rationals ClearCase-technologie, door IDC in vier opeenvolgende jaren de toonaangevende oplossing genoemd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen