Click Commerce werkt samen met Netegrity

Datum nieuwsfeit: 06-03-2001

Click Commerce werkt samen met Netegrity om extra beveiliging te bieden aan wereldwijde top-2000-bedrijven

Integratie van Netegrity's SiteMinder-platform en Click Commerce' channel managementoplossing biedt gecentraliseerd gebruikersbeheer

Hoofddorp, 6 maart 2001 - Click Commerce, Inc. (Nasdaq: CKCM), vooraanstaand leverancier van Channel Managementsoftware en -oplossingen, heeft een technologie- en marketingalliantie gesloten met Netegrity (Nasdaq: NETE), een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor het veilig beheren van e-business. Als onderdeel van de samenwerking zullen de twee bedrijven Click Commerce' toepassingen nauw integreren met Netegrity's SiteMinder-platform. Verschillende klanten van Click Commerce gebruiken Netegrity's oplossing al. De genoemde integratie biedt gezamenlijke klanten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen