Persconferentie Newconomy

Datum nieuwsfeit: 06-03-2001
Bron: Newconomy

Newconomy

Newconomy: Op 5 maart geen overeenkomst bereikt; dinsdag 6 maart nadere informatie over 'plan Scholtes' en oplossing van de bestuurscrisis (05-03-2001)

Newconomy (Euro.NM: NEWY), het netwerk van internetbedrijven, meldt dat geen Letter of Intent is getekend met potentiële strategische partners. Partijen rondom Newconomy werken vandaag aan de verdere invulling van het plan dat interim-manager Kees Scholtes opgesteld heeft. Tevens komt in dat kader ook duidelijkheid over de beëindiging van de bestuurscrisis binnen het bedrijf.

Dit bericht wordt toegelicht in een persconferentie op dinsdag 6 maart om 12.30 uur in het Hilton Hotel, Apollolaan 138 te Amsterdam. Newconomy heeft de Commissaris voor de Notering van Euronext Amsterdam verzocht de handel in het aandeel op te schorten tot na afloop van de persconferentie.

Tot de persconferentie wordt op dit persbericht geen commentaar gegeven.